Siis voiko olla ihanampaa porukkaa.

Harva tietää tätä tunnetta ku ratsastat kaikes rauhas keskellä ei mtn, pia jostai pusikosta pomppa ukkeli sun nenä etee joka rupee anomaan kamuksi, sitku ei suostu siihen koska mulla ei oikeesti oo tilaa kellekkää randomille mun kamulistalla + se on tosi rasittavaa jos mulla on randomeit kamulistalla ku emmä helvetti soikoon niillä mtn tee. No emmä jaksanu kuunnella sitä vaan "kivetyin" paikoilleni ja menin suihkuun, ku tulin takas samane tyyppi kökötti vieläki mun vieres (kököttää muuten vieläki ku kirjotan tätä tässä näin). Sit se vaa jankkaa ja jankkaa. Toisena en viitti ruveta ignoriin ketään ihmistä ilma järkevää syytä muttakun alkaa ottaa hermoon tuollaiset ihmiset jokka juoksee mun peräs 24/7 kysymässä kamuks tai clubiin eikä tajua että MÄ EN HALUA niitä mun kamulistalle enkä clubiin koska tuo on vittu suomiclubi... Tälläistä menoa ... Raivoan tähä ku en voi muutakaan tehdä.

- Nipa

Kommentit