Avautumista; nettikiusaaminen.

Oke nyt oon pitäny tätäki paskaa sen verra kaua sisällä että ihan pakko avautua täällä, koska suurin osa tästä kohdistuu juuri kyseiseen peliin. Joten haluan taas vain avautua... Ja kyllä, kyse on mun mielipiteestä mikä ei tarkoita sitä että olen jokin ylijumala ja että kaikki mitä mä sanon on just sitä oikeeta joten ymmärtäkää nyt se että kaikki ei ajattele just samalla tavalla ku sä ja ihmisiä on monenlaisia ja se on nyt ensimmäinen asia mitä ihmisten tulisi ymmärtää...

 Eli aloitamme sillä, että erilaisia ihmisiä syrjitään, miksi? Seksuaalisuus, ikä, kokemus ja kaikki tälläinen ilmeisesti vaikuttaa niin helvetisti nykyään että voitko olla kaveria sen kanssa vai et, miks? Eikö meidä pitäis hyväksyy ihmiset just sellasina ku ne on arvostelematta, ja tässä sitten onkin pulma se, että ihmisiä ei voi olla arvostelematta. Jos joku väittää toisin, se valehtelee, jokainen ihminen arvostelee toisia ihmisiä jollain tavalla, ja se on ihan normaalia. 
Mutta olisi hyvä olla välittämättä negatiivista asioista joita toisella on, mutta joskus se vain ei onnistu jolloin syntyy eripuraa ja syrjintää. Tiedän että itellä on vihaajia ja ehkä jopa osa vihaajista lukevat juuri tätä tekstiä, ja yleensä kyseisillä ihmisillä menee hermot sitten siihen toiseen ääripäähän, eli ihmisiin jotka ovat kavereita/ ns kutsuttuja faneja tai joitain muita ja sen takia syrjivät sellaisia ihmisiä, mutta eikö sitä pitäisi oppia sietämään, luulisi nyt? Kutein sanoin tuossa mun faktoissa etten pidä alice winterbellistä, ja mulla on siihen syyni. Mutta se ei tarkoita sitä että olen joka nurkan takana kyyläämässä jos joku kavereista on sillee "voi kun se tekee kivoja videoita", en kyllä menisi huutelemaan että täys paskapää seki tai jtn muuta sellasta, se on mun mielipide mutta ei se tarkoita sitä että pitää mennä huutamaan sitä joka nurkalle, joten olettaisin että muillakin olisi sen verra järkeä päässä, vaan ei ole. Joskus on vaan parempi miettiä kahteen otteeseen kannataako joitain asioita sanoa, koska niistä voi seurata ikäviä asioita. 

Sainkohan kaiken avauduttua tuosta osiosta... toivottavasti, jos nyt tulee jotain mieleen vielä jatkan joskus... hoh...

Sitten kaikista noloin syrjinnän syy, ei ole star rideria tai ei ole varaa maksaa peliin, mitä se ketään haittaa vaikka ei olisikaan maailman hienoimpia vaatteita, ja ostettuja hiuksia,meikkejä tai kalleinta hevosta. Tähän on onneksi sso antanut joskus apua ja tarjonnut ilmaisia star coinsseja kaikille pelaajille ja joskus jopa ilmaisia star rider päiviä, joista itse olen todella kiitollinen. Itse kun aloitin pelaamisen en missään nimessä saanut maksaa pelistä pennin vertaa, viikon pelaamisen jälkeen sso antoi viikon ilmaisen star riderin ja olin maailman onnellisin ihminen. Sen jälkeen kysyinkin äitiltä yhtä kuukautta... ja sitten toista... ja sitten se lähtikin lapasesta.... hups..... ö_ö. Mutta nyt aihe karkasi kädestä, kuitenkin aika usein näkyy sitä että aloittelijoita, non star ridereitä sun muita ei oteta mukaan mihinkään. Ja jos joku aloittelija tulee sanomaan "hi" se ei tee sitä ärsyttääkseen, vaan sen takia että hän haluaa tutustua uusiin ihmisiin ja mielestäni näitä ihmisiä ei saisi kohdella huonommin, huono levu ja hevonen ei tarkoita että itse ihminen on huono!! Tämän takia ehdotin joskus sso:lle että voisivat luoda jonkun aloittelijoille suunnatun toiminnon, joilla he saisivat esim nopean yhteyden ystävällisiin ja avuliaisiin pelaajiin, koska yleensä mitä näkee on se että ihmiset hyppivät omissa "levelipiireissään", ja tämä on ikävää katseltavaa. Joskus jopa aloittelijoita kiusataan ja jahdataan ympäri non sr alueita, ja tämä jos mikä ei ole oikein. Olen kerran yrittänyt mennä väliin mutta seurauksena oli haukkuminen ja ignoriminen :/. Olenko ainoa jota harmittaa tämä?

Sitten toinen asia... Se että ruikutetaan jos joku on liian hyvä/huono pelaaja. Mielestäni sillä ei ole mitään merkitystä... Tämän jälkeen ruikutetaan jos huono pelaaja on hyvän pelaajan kaveri... "SE NEUVOO SITÄ PELAAMAA HYVIN OMG !!!"13 CHEATER!!" .... Ihan oikeesti, miksi? Miksei pelaajat saisi liikkua niitten ihmisten kanssa, joitten kanssa ne viihtyy? Ja miksi huonoja pelaajia pitää aliarvioida, ja sitten ns hyviä pelaajia ilkkua tai palvoa??

Sitten se ikäkriisi.... Se että ollaan ihan suhtkoht okei kavereita toisen kanssa, sitten ykskaks sattuu joku pienikin eripura ja toinen menee vittuispäissään huutamaan "SÄ ET KÄYTTÄYDY YHTÄÄ NIINKU SUN IKÄSE KUULUIS!?". Mikä sitten on oikea tapa käyttäytyä tietyllä iällä? Kuka tahansa 10 vuotias voi olla järkevä, tai täysi kauhukakara. Ja kuka tahansa 20 vuotias voi ilkkua ketä tahansa ja huudella kaikkien perään, tai olla niinkuin muutkin ihmiset. Mielestäni ikä ei kerro ihmisestä yhtään mitään, mielestäni pitäisi ensin tutustua ihmiseen syvemmin, hänen taustaansa ja hänen elämäänsä ennenkö lähtisi ilkkumaan. 

Sitten .... nyt kun käsittelin noi asiat siirrynkin siihen vaiheeseen jota ihmiset vinkuu ja kyselee liiankin usein. Ja se on "MIKS SÄ OOT NII ILKEE MÄ KERRON ÄITILLE YÄÄ VASTAA MULLE PPALPALPLPA" ... Olen varmaan sanonut nämä miljoonat kerrat tämän saman, pyrin tulemaan toimeen kaikkien ihmisten kanssa ja joittenkin kanssa se ei vaan toimi. Enkä rupea perumaan sanojani ilkeille ihmisille että saisin heidät pitämään musta, jos itse kohtelevat mua surkeasti ja haukkuvat lyttyyn koen sen niin että minulla on oikeus kohdella kyseistä ihmistä samalla mitalla takaisin. Niin julmalta kuin se kuulostaakin. Sitten siihen että ihmisille ei mene viesti perille.. tätä kysytään myös paljon ja se on TODELLA raivostuttavaa. "OTA MUT KAMUKS MIKSET OTA OTA NYT PLS MÄ TIÄN ET OOT SIINÄ OTA KAMUKS NYT!!!!" Kysyn vain miksi mun pitäis ottaa kaverilistalle ihminen, jota en tunne yhtään mutta joka tuntee musta kaiken. Se on pikemminkin todella ahdistavaa ja pelottavaa omalle kohdalle, lopuksi kymmenien minuuttien jälkeen on pakko vaan suksia pois paikalta, monesti käy niin että kyseinen ihminen palaa vinkumaan lisää jolloin palaa käämi, jos kerran sanon jotain en aijo muuttaa mieltäni, Ei on ei ja sen pitäisi riittää, ja kyllä ei saisi ehkä hermota turhasta mutta kukaan ihminen ei ole mikään posliinipatsas jolle voi huutaa monta tuntia putkeen eikä sen ilme edes värähdä.

x__x Toivottavasti nyt JOKU EDES TAJUAA koska tää on nyt ottanu mun päähän niin lujaa että oli pakko avautua.
Ja tää selostus lähti vähä lapasesta... 

- Nipa kiittää

Kommentit

  1. Olet juuri oikeassa!
    Minulta ei kyllä vinguta kamu-pyyntöjä kun tällainen olen.. Mutta jos niitä kamu-pyyntäjä satelisi niin ei sekään hauskaa olisi :c Tuo huono levelisien haukkuminen kosketti sydäntäni ❤️ Eräs entinen ystäväni ei saanut sr:ää, koska heidän perheellänsä ei ollut varaa. Meninkö minä haukkumaan häntä kun hän kertoi? En! Itsekkään en ollut silloin sr. Huomasin yhden asian joka tekstistä puuttui ja joka jää monilta huomaamatta. Tuo äskeinen ystäväni, heti kun sai kuulla että olin saanut LifeTimen lkoi kaartelemaan minua. Ei ollut IRL:ässä kanssani, lopetti ssoon pelaamisen ja alkoi haukkua minua, koska minä sain jotain mitä hän ei. Se ei tuntunut kivalta 8c ! Sori jos tuli liian pitkä rynkytys mutta oli pakko kertoa xD!

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä *3* ootko sä tehny ton sun ihunan öroffa kuvan, ja ooks mää nähny sut sso ssa tai ooks sä mun kamu? Ootko sää ollu fox rainbow girlsseissä ja ooks mää iha tyhmä ku mää kyselen? Sorry lipsahti vähä noi kysymykset, mut sorryyy =*•*=

    T: Vera Goldheart :)

    VastaaPoista
  3. No lol nipa. En ite menis valittaa tommosest paskast owö Sitä paitsi eikö ihminen saa ite päättää minkälaine hää on? Nyt ymmärrän miks jotkut haukkuu yms sua. Jos et haluu et sua haukutaa, nii älä mee alentuu tollee vaa puolustaa jtn saakelin alottelijoit. Kiitos jos ymmärrät tän selostuksen ja pysykki kaukana mun näköpiirist alhane koiranpaskaläjä. Kiitos erittäin paljon jos ymmärrät -w- !
    T: Minna Bigbard

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et vittu ole tosissas :'DDDD.

      Nro 1. Etkö vittu osaa lukea, tää postaus on MUN MIELIPITEISTÄ, ei saakeli pitäiskö mennä tarkastaa näkö ennekö tulee tänne huutelee?
      Nro 2. Mitennii alentuu puolustaa aloittelijoita, miksei vittu sais puolustaa huonompii? Itekkö sitte potkit maihin vain sen takia et itelle tulis parempi mieli ku muille ja että sua vihattais just enemmä, mitä vitun paskaa se susta tekee jos puolustat alottelijoita, ei mun mielestä yhtää mitää
      Nro 3. Mua ei vittuukaa huvita edes olla su lähellä eikä kyl tekis mieli ees vastaa tälläsee lapselliseen viestiin :D. Voi huhhuh..
      Nro 4. Julkasin tän vaa sen takii et kaikki sais nauraa sulle <3

      Poista
    2. Nipa on puhuu kyl täsin asiaa ja minna jos ärsyttää toiste mielipiteet nii miks vitus luet ees nipan blogii jos ottaa päähä noi kovi. Aika lapsellista touhuu, nauran sulle xd

      Poista
  4. Ne on Nipan mielipiteitä, kaikilla on erit mielipiteet :3
    -JaninaNightsmith

    VastaaPoista
  5. Nipa puhuu asiaa! Muakaan ei kukaan hyväksyny kaveriks yms. Ku alotin sson pelaamisen ja se ei ollu kivaa...
    Ite yritän olla kiltti kaikille ja tutustua myös aloittelijoiden kanssa ♥ ja olwn samaa mieltä olemme itsekin olleet aloittelijoita ja meidän pitäisi miettiä miltä itsestämme tuntui aloittelijoina! Ja sori näin pitkä räpellys :P

    VastaaPoista
  6. Siis toi on just TOTTA, on iha outoo jos joku sr, menee kiusaan ei sr:ää siis mitä järkee? Tuleeks siit niiku jotenki mukava olo ja hyvä mieli? JÄRJETYNTÄ!
    ~Aurora Flowerwater

    VastaaPoista
  7. Ja toi minnan valitus, lapsellista! Nauran. Jos me kaikki tehtäis tollee ku tosta valituksesta ny mä tajusin: mennää moorii, ja muihi "kaikkipääsee"- alueille, haukutaa ja ignoorataa kaikki alottelijat, ja sit ne menee valittaan sinne ihme juttuu et toi kiusas ja sillee ja sit teijän tileil tehää jtn? Nii et onkoha sit kivaa??? Minna sun clubis on vrm vitun ylpee susta -.-

    VastaaPoista

Lähetä kommentti